Przejdź do treści

Start Kampanii „Dobry przepis na bezpieczeństwo”.

Start Kampanii „Dobry przepis na bezpieczeństwo”.

30 września 2019 r. podczas Salonu Technologii Mięsnych i Rybnych na Międzynarodowych Targach Technologii Spożywczych POLAGRATECH w Poznaniu rozpoczęła się kampania Państwowej Inspekcji Pracy „Dobry przepis na bezpieczeństwo”, która będzie prowadzona w latach 2019-2021.

Jej celem jest zmniejszenie zagrożeń w masarniach i ubojniach, poprawa stanu przestrzegania przepisów prawa pracy, w szczególności bezpieczeństwa i higieny pracy, a także umożliwienie pracodawcom dostosowania zakładów do obowiązującego prawa poprzez udział w programie prewencyjnym opartym na samokontroli.

Kampania „Dobry przepis na bezpieczeństwo” skierowana jest przede wszystkim do podmiotów, których działalność obejmuje przetwarzanie i konserwowanie mięsa oraz produkcję wyrobów z mięsa, włączając wyroby z mięsa drobiowego.

Na stronie www.bhpnatak.pl  można zapoznać się z informacjami o projekcie oraz bezpłatnymi publikacjami dotyczącymi bezpieczeństwa pracy w masarniach i ubojniach.

Wróć